نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد استقلال ملزم به تشکیل تیم بانوان هشتمی کشتی خراسان‌رضوی در بین ۳۵ استان کشور!
سرخط خبرها

برنامه رقابت‌های هفته دوم لیگ یک| قلعه عقاب‌ها مجوز نگرفت!

  • کد خبر: ۵۱۰۶۷
  • ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
برنامه رقابت‌های هفته دوم لیگ یک| قلعه عقاب‌ها مجوز نگرفت!
هفته دوم لیگ‌یک درحالی برگزار می‌شود که دربی گیلان در ورزشگاه سردار جنگل برگزار خواهد شد
احسان سرفرازی | شهرآرانیوز؛ هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته‌اول، عصر امروز با برگزاری ۷ مسابقه شروع خواهد شد. حساس‌ترین بازی امروز را ۲ تیم چوکای تالش و ملوان انزلی برگزار خواهند کرد؛ شهرآورد شمالی‌ها، این‌بار در دسته‌اول آن‌هم توسط ۲ تیم ریشه‌دار و پرطرف‌دار فوتبال که روزگاری در سطح اول فوتبال کشور می‌درخشیدند. خیبر خرم‌آباد که هفته گذشته برد پرگلی به دست آورد، میهمان بادران تهران است؛ بادرانی که فرهاد کاظمی از این تیم جدا شد و اکنون محسن عاشوری جایگزینش شده است.
 
رایکا بابل هم در عسلویه به‌مصاف تیم پارس جنوبی جم خواهد رفت. پارس جنوبی که این فصل به لیگ‌یک سقوط کرده، به‌دنبال بازگشت به لیگ برتر است و رایکا هم می‌خواهد از اعتبار فوتبال بابل و مازندران دفاع کند. پارس جنوبی در هفته اول هم پیروز شده بود. قشقایی شیراز که شگفتی هفته اول را با شکست ملوان رقم زد، به‌مصاف تیم آرمان‌گهر می‌رود. شهرداری آستارا و فجر شهید‌سپاسی نیز روز دوشنبه به‌مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سردار، جانشین قلعه عقاب‌ها شد

تیم فوتبال چوکا تالش که با شایستگی به رقابت‌های لیگ دسته‌اول صعود کرد، در هفته اول این رقابت‌ها در یک بازی خارج‌از‌خانه با نتیجه پرگل ۳ بر ۰ مغلوب حریف خود شد تا این دوره از رقابت‌ها را با شکست آغاز کند. با‌وجود‌این کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال چوکا تالش در تلاش‌اند در دومین دیدارشان در رقابت‌های فصل جاری که اولین دیدار خانگی این تیم نیز محسوب می‌شود، برابر تیم ملوان پیروز شوند تا شکست هفته قبل را به فراموشی بسپرند و از طرف دیگر در اولین دربی گیلان در لیگ دسته‌اول به برتری برسند.
 
از‌این‌رو انتظار می‌رود تالشی‌ها در این بازی با ترکیبی هجومی پا به زمین بگذارند و به‌دنبال اولین ۳‌امتیاز خود در این بازی‌ها باشند. تیم فوتبال ملوان بندر انزلی نیز با همین تقکر و کسب پیروزی در اولین دربی گیلان رو‌در‌روی تیم فوتبال چوکا تالش قرار خواهد گرفت تا این تیم قدیمی و پرطرف‌دار اولین پیروزی خود در لیگ دسته‌اول را کسب کند. ملوانان که در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته‌اول میزبان تیم قشقایی شیراز بودند، به‌دلیل محرومیت از انجام بازی خانگی مجبور شدند در ورزشگاه شهدای نوشهر مازندران به میدان بروند و سرانجام با نتیجه ۱ بر ۰ مغلوب حریف خود شدند.
 
نیاز مبرم ۲ تیم به پیروزی و سروشکل‌دادن به وضعیت خود در جدول لیگ‌یک، باعث می‌شود تا هر ۲ تیم چوکا تالش و ملوان بندرانزلی با یک ترکیب هجومی و کسب هر ۳ امتیاز در شهرآورد گیلان رو‌در‌روی هم قرار بگیرند که این تفکر به‌طور‌حتم بر زیبایی‌های این بازی خواهد افزود و فوتبال‌دوستان گیلانی نیز امیدوارند که این دیدار، زیبا، تماشاگرپسند و پرگل باشد. این بازی از ساعت‌۱۴:۴۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار خواهد شد. ورزشگاه اختصاصی چوکا که به قلعه عقاب‌ها مشهور است، هنوز مجوز برگزاری بازی‌های این تیم در لیگ دسته‌یک را کسب نکرده است.

جنگ ستارگان در کرمان

تیم فوتبال مس کرمان که هفته نخست در عین ناباوری مقابل گل‌ریحان البرز نصفه‌نیمه متوقف شد، حالا در خانه باید به‌مصاف شاهین بوشهر برود. محمد‌رضا مهاجری، سرمربی مشهدی و باتجربه مس کرمان، حالا باید در هفته دوم به‌مصاف رقیب سابق خود فراز کمالوند برود؛ ۲ تیم کهکشانی که در هفته نخست موفق به پیروزی نشدند.
 
شاهین بوشهر، دیگر‌تیم پرستاره این رقابت‌ها، که عزم خود را برای بازگشت به لیگ برتر جزم کرده است، هفته نخست مقابل شهرداری آستارا متوقف شد تا فراز کمالوند در بازگشت به لیگ‌یک ناموفق باشد. شاهینی‌ها اگر می‌خواهند خود را جزو مدعیان این فصل بدانند، این بازی باید از اهمیت خاصی برای آن‌ها برخوردار باشد. دیدار مس کرمان و شاهین بوشهر ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه امام‌علی (ع) شهر کرمان برگزار می‌شود.

عنایتی در فکر شکست استقلال

استقلال ملاثانی در بازی اول خود موفق شد در خانه رایکا یک‌امتیاز ارزشمند کسب کند. آبی‌پوشان حالا در اهواز پذیرای شاگردان عنایتی هستند و امیدوار‌ند در خانه، نخستین پیروزی تاریخ خود در لیگ‌یک را کسب کنند. ابراهیم اشکش، سرمربی حوان این تیم، نیز در تلاش است تا خودش را به همه ثابت کند و این دیدار قطعا از اهمیت خاصی برای او برخوردار است.
 
هوادار تهران، تیم تازه‌تأسیس رقابت‌های لیگ دسته‌یک، که اتفاقا از تیم‌های مدعی و متمول لیگ دسته‌یک نیز محسوب می‌شود، در هفته نخست به‌مصاف نود ارومیه رفت و موفق به کسب پیروزی در گام اول شد و حالا باید در اهواز به‌مصاف تیم استقلال ملاثانی برود تا در‌پی کسب دومین پیروزی پیاپی باشد. دیدار تیم‌های استقلال‌ملاثانی و هوادار تهران ساعت‌۱۵:۱۵ در ورزشگاه تختی اهواز برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->